ექსკურსიები

Monday, July 6, 2015

გაკვეთილის გეგმები

გ ა კ ვ ე თ ი ლ ი ს გ ე გ მ ე ბ ი

ქალაქ რუსთავის  #11საჯარო სკოლა
გაკვეთილის გეგმა ბიოლოგიაში
IXკლასი
2013-2014სასწავავლო წელი
გაკვეთილის თემა   ,,მეტამორფოზი  ანუ  გადაქცევა’’
მასწავლებელი აზა მიმინოშვილი



1.გაკვეთილის   თემა
მეტამორფოზი ანუ გადაქცევა



2. სწავლების საფეხური
          
IX  კლასი 


3. მოსწავლეთა რაოდენობა
34

4.  განსაკუთრებული სწავლების საჭიროების მქონე მოსწავლეთა
რაოდენობა

2

3.  პედაგოგი
აზა მიმინოშვილი

3.გაკვეთილის  მიზანი
         და
მისაღწევი შედეგები


ინფორმაციის  ანალიზის  და სინთეზის, თანამშრომლობის, შედარების და ანალიზის, მოსმენის უნარ-ჩვევების განვითარება.



ბუნ.LX. მოსწავლე  აგროვებს ინფორცის  ორგანიზმის სასიცოცხლო ციკლის თავისებურებებზე(მაგ. სრული და არასრული გადაქცევა)  და მსჯელობს  მათი შეგუებითი როლის  შესახებ.მონაცემებს წარმოადგენს  სხვადასხვა გამომსახველობითი საშუალებით.


4. ეროვნული  გეგმის
 იდიკატორები









6.თანმიმდევრობა












7.აქტივობა








8. შეჯამება

















9. შეფასება




10. საშინაო  დავალება













11..სასკოლო   მენეჯმეტი
საგანმანათლებლო  რესურსი
















1..ინდივიდუალურად  ვამოწმებ  საშინაო დავალებას  და ვასწორებთ შეცდომებს.ვაძლევ სათანადო მითითებებს.(10წუთი)
2. ვსვამ  კითხვას, თუ რომელი ცხოველების ნაშიერები  ჰგვანან მშობლებს  და  რომელი  არა..
3 .რა იციან პეპლების , ბაყაყის კალიების შესახებ? რა იციან მათი სასიცოცხლო ციკლის შესახებ.    (10 წუთი)

4. ვაჩვენებ  ვიდეოს, სლაიდებს
  


5. ვუხსნი რა არის  ლავრა  და  რა არის ნიმფა,       6.   ვსვამ  კითხვას:       რით განსხვავდებიან  ისინი  ერთმანეთინისაგან./
6. ვუხსნირა არის სრული და არასრული გადაქცევა.
 7. მოსწავლეები   შედარების გზით  პოულობენ  მათ   შორის   განსხვავებას  და გამოაქვთ შესაბამისი დასკვნები.
8.მოსწავლეები ავსებენ ცხრილს:,, პოსტემბრიონული  განვითარების ტიპები’’
(10 წუთი) 
გაკვეთილის  ბოლოს  ვაჩვენებ  სქემებს             სხვადასხვა ცხოველის სასიცოცხლო  ციკლით  და ვეკითხები როგორი გადაქცევა ახასიათებს  მაგ.  კალიას?,    ბუზს?, ბაყაყა?
(10წუთი)



   განმავითარებელი.  10-ქულიანი განმსაზღვრელი .თვითშეფასება.    


1. მოიძიონ ვიდეოფირი-პოსტემბრიონული განვითარება.პეპლებში(აბრეშუმხვევია)
2. სახელმძღვანელო  გვ-11



    



  



                                        
ვიდეო, სლაიდები,ტაბულები
კომპიუტერი,სურათები, სახელმნელო.



No comments:

Post a Comment